Київщина розпочинає процес створення брендингу території

Про це повідомили в управлінні туризму Київської обласної державної адміністрації.

 Кожен регіон має свої особливості, ми мусимо усвідомлювати свої переваги і вміти їх вигідно презентувати. Економічний розвиток територій неможливий без зовнішніх комунікацій, саме для розуміння основних меседжів нам і потрібен бренд. Ми врахували попередній досвід та провели ретельний відбір претендентів. Команда експертів з Агенції Туристичних Ініціатив та студії дизайну «White Studio Design», має значний досвід брендування територій та пройшла всі етапи перевірки під час розгляду тендерних пропозицій, – зазначила заступник голови Тетяна Щербак.

Запрошуємо мешканців Київщини до процесу. Ми всі можемо долучитися і бути творцями нової віхи в розвитку області.

Строк на процес невеликий, всього два місяці, аби встигнути до серпня і ряду важливих подій. Заплановані декілька відкритих зустрічей з активними представниками громадськості, де будуть раді почути думку жителів, онлайн-обговорення, всі охочі можуть запропонувати власні ідеї, які будуть враховані.

Ok Ok