UaEn

Як стандарти чистоти квартир можуть підвищити прибуток

11.04.2025
1277
4
310
Як стандарти чистоти квартир можуть підвищити прибуток

Очевидно, що чистота є критично важливим фактором при виборі місця для відпочинку. Незалежно від того, йдеться про маленький хостел, квартиру, апартаменти, готель, кафе чи ресторан — високі стандарти чистоти безпосередньо впливають на враження гостей і, відповідно, на успіх вашого бізнесу.

Основною причиною скасування бронювання або прохання змінити номер є саме низька якість прибирання. Це також може призвести до зниження LTV (прибутку від повторних замовлень клієнтів). Від того, як належно контролюється якість прибирання, залежить не тільки комфорт орендарів, а й репутація вашого об'єкта розміщення.

У цій статті ми зосередимося на важливості прибирання саме у квартирах, апартаментах та невеликих кафе. У великих ресторанах та готелях процес часто організований краще, тому основну увагу ми приділяємо малим об'єктам.

Чистота і репутація: як впливає на рейтинг

Для орендарів квартир і будинків через такі платформи, як Airbnb і Booking.com, ціна і рейтинг — це основні критерії при виборі місця для проживання. Відповідно, чим вище рейтинг вашої квартири, тим більше шансів на успішне бронювання. Гості часто перевіряють відгуки, і чистота є однією з основних факторів, на яку вони звертають увагу. 

Статистика:

  • 70% гостей відмовляються від бронювання, якщо у коментарях згадується погана чистота.
     
  • 80% мандрівників перевіряють оцінки по чистоті на таких платформах як Airbnb та Booking.com перед бронюванням.
     
  • У Києві на Airbnb апартаменти з високим рейтингом (більше 4.5 з 5) мають в середньому на 20% більше запитів на бронювання, ніж аналогічні об'єкти з меншим рейтингом.
     

Чисте приміщення - це must have. Просто за чисте приміщення, скоріше за все ви не отримаєте 5 зірок, але це базова необхідність, за відсутність якої легко отримати 1. А це, в свою чергу, автоматично понизить рейтинг і скоротить кількість майбутніх бронювань. А це вже має величезне значення для стабільного доходу вашого бізнесу.

Контроль якості прибирання

Щоб уникнути проблем, пов'язаних з чистотою, потрібно створити план прибирання і перевірки після кожного заїзду. Не важливо, чи у вас договірні відносини з клінінговою компанією, сервісом для прибирання, окремим клінером, чи ви виконуєте прибирання власноруч — повинні бути чіткі методи та зони для перевірки якості прибирання.

Основою може бути досвід професійної клінінгової компанії Києва та використання їх чек-листа. Насправді, ви можете замовити послуги прибирання у компанії, і або користуватись ними на постійній основі, або поспостерігати за процесом та отримати досвід. Критичні зони для перевірки ви можете сформувати самостійно, використати досвід клінінга або ж використати наведені в цій статті нижче.

Більше того, згадані платформи для оренди житла пропонують навіть свої схеми ретельного прибирання квартири та методи контролю якості.

Крок

Стандарт якості

1. Перевірка чистоти поверхонь

Нема пилу, бруду, плям на видимих поверхнях.

2. Перевірка постільної білизни

Постільна білизна без плям, свіжо випрана, замінено рушники.

3. Очищення кухні

Без плям, жирних залишків, неприємного запаху на поверхнях.

4. Санвузол

Блискучі поверхні, відсутні вапняні відкладення, чисті рушники.

5. Перевірка меблів та техніки

Меблі без пилу, техніка без значних слідів використання, працюючі пристрої.

6. Перевірка запахів

Свіже повітня, без неприємних чи затхлих ароматів.

7. Організація простору

Все акуратно розставлено, без зайвих предметів, організовано.

8. Відсутність слідів

Відсутність слідів на поверхнях після прибирання, все чисто.

Контрольні точки для перевірки:

  1. Відсутність слідів води на склі: Сліди від води на вікнах, дзеркалах та інших скляних поверхнях - дуже очевидний сигнал, особливо якщо це плями на стакані
  2. Павутиння: Поширена проблема, яку часто (чомусь) не помічають під час прибирання. Перевірка на павутиння в куточках, на стелі, навколо меблів має бути обов'язковою!
  3. Під ліжком та меблями: Перевірка кожного кута і місця важлива - і хоч ця зона не на виду, її ігнорувати не можна!
  4. Двері, ручки та вимикачі: Це ті частини інтер'єру, до яких найбільше доторкаються гості. Вони повинні бути без слідів пальців і плям.

Послуги клінінгових компаній

Клінінгові послуги можуть стати вигідним і ефективним рішенням для всіх замовників, якщо правильно організувати комунікацію.

Базові щоденні прибирання або ж прибирання перед заселенням чи після виїзду, які займають кілька годин, не будуть сильно дорожчими, ніж послуги сервісних працівників.

Генеральні прибирання, які виконуються, наприклад, раз на місяць, будуть виконані у будь-якому випадку краще професіоналами. А враховуючи, що потрібно періодично проводити хімчистку, щонайменше матраців, ви у будь-якому випадку будете залучати клінінг. Це хороша можливість отримати дисконт як постійний клієнт на усі послуги й суттєво заощаджувати на обслуговуванні туристів.

Відгуки Відгуки про організатора 0

Залиште свій відгук
UaEn