Очевидно, що чистота є критично важливим фактором при виборі місця для відпочинку. Незалежно від того, йдеться про маленький хостел, квартиру, апартаменти, готель, кафе чи ресторан — високі стандарти чистоти безпосередньо впливають на враження гостей і, відповідно, на успіх вашого бізнесу.
Основною причиною скасування бронювання або прохання змінити номер є саме низька якість прибирання. Це також може призвести до зниження LTV (прибутку від повторних замовлень клієнтів). Від того, як належно контролюється якість прибирання, залежить не тільки комфорт орендарів, а й репутація вашого об'єкта розміщення.
У цій статті ми зосередимося на важливості прибирання саме у квартирах, апартаментах та невеликих кафе. У великих ресторанах та готелях процес часто організований краще, тому основну увагу ми приділяємо малим об'єктам.
Для орендарів квартир і будинків через такі платформи, як Airbnb і Booking.com, ціна і рейтинг — це основні критерії при виборі місця для проживання. Відповідно, чим вище рейтинг вашої квартири, тим більше шансів на успішне бронювання. Гості часто перевіряють відгуки, і чистота є однією з основних факторів, на яку вони звертають увагу.
Статистика:
Чисте приміщення - це must have. Просто за чисте приміщення, скоріше за все ви не отримаєте 5 зірок, але це базова необхідність, за відсутність якої легко отримати 1. А це, в свою чергу, автоматично понизить рейтинг і скоротить кількість майбутніх бронювань. А це вже має величезне значення для стабільного доходу вашого бізнесу.
Щоб уникнути проблем, пов'язаних з чистотою, потрібно створити план прибирання і перевірки після кожного заїзду. Не важливо, чи у вас договірні відносини з клінінговою компанією, сервісом для прибирання, окремим клінером, чи ви виконуєте прибирання власноруч — повинні бути чіткі методи та зони для перевірки якості прибирання.
Основою може бути досвід професійної клінінгової компанії Києва та використання їх чек-листа. Насправді, ви можете замовити послуги прибирання у компанії, і або користуватись ними на постійній основі, або поспостерігати за процесом та отримати досвід. Критичні зони для перевірки ви можете сформувати самостійно, використати досвід клінінга або ж використати наведені в цій статті нижче.
Більше того, згадані платформи для оренди житла пропонують навіть свої схеми ретельного прибирання квартири та методи контролю якості.
Крок |
Стандарт якості |
1. Перевірка чистоти поверхонь |
Нема пилу, бруду, плям на видимих поверхнях. |
2. Перевірка постільної білизни |
Постільна білизна без плям, свіжо випрана, замінено рушники. |
3. Очищення кухні |
Без плям, жирних залишків, неприємного запаху на поверхнях. |
4. Санвузол |
Блискучі поверхні, відсутні вапняні відкладення, чисті рушники. |
5. Перевірка меблів та техніки |
Меблі без пилу, техніка без значних слідів використання, працюючі пристрої. |
6. Перевірка запахів |
Свіже повітня, без неприємних чи затхлих ароматів. |
7. Організація простору |
Все акуратно розставлено, без зайвих предметів, організовано. |
8. Відсутність слідів |
Відсутність слідів на поверхнях після прибирання, все чисто. |
Контрольні точки для перевірки:
Клінінгові послуги можуть стати вигідним і ефективним рішенням для всіх замовників, якщо правильно організувати комунікацію.
Базові щоденні прибирання або ж прибирання перед заселенням чи після виїзду, які займають кілька годин, не будуть сильно дорожчими, ніж послуги сервісних працівників.
Генеральні прибирання, які виконуються, наприклад, раз на місяць, будуть виконані у будь-якому випадку краще професіоналами. А враховуючи, що потрібно періодично проводити хімчистку, щонайменше матраців, ви у будь-якому випадку будете залучати клінінг. Це хороша можливість отримати дисконт як постійний клієнт на усі послуги й суттєво заощаджувати на обслуговуванні туристів.